fredag 2. april 2010

glad påsk!


På onsdag fikk jeg en koselig 
overraskelse i postkassa mi :-) 


Det var en fin pakke som inneholdt
litt av hvert som du kan se her, 
og i tillegg et oppskriftshefte 
som du skal få se i et senere innlegg ;-)


Pakken var en noe forsinket bursdagshilsen 
fra min gode venninne Kristin.
Det er hun som har den flotte bloggen Blesscount
Mange morsomme innlegg der inne :-) 


I et av innleggene sine har hun bilde av et sånt 
skilt som hun har gitt meg nå.  
Jeg kommenterte at jeg
likte skiltet hennes, og så vips!! 
Her var det et likt i postkassa mi!  
Tusen takk!
To blessed to be stressed! 

6 kommentarer:

  1. Hi hi! Så gøy å se det hos deg! Og glad for at det falt i smak! ; ) Du får nyte kreativiteten, roen, telysene og musikken! Hørtes deilig ut! Og tingene du lager blir så fiiiiine! Stay blessed! :) klem

    SvarSlett
  2. Koselig med en overraskende gave i posten!
    Fine ting:))

    klem

    SvarSlett
  3. Ah så fin blogg:) Og så koselig overraskelse da..Herlig!
    Påskeklem til deg

    SvarSlett
  4. Så koselig å få gave da. Bedre sent enn aldri.

    Glemte å spørre deg tidligere. Men kan jeg bruke din blogg som "ukens blogganbefaling" hos meg? Jeg har en greie oppe til venstre som jeg fornyer hver uke. Og jeg har veldig lyst å ha din blogg der. Eneste jeg må få lov til er å låne et bilde fra bloggen din som jeg linker direkte til deg. Håper på positivt svar.

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk. Følg med fra søndag/mandag.

    Jeg har faktisk familie i Sandnes. Har vært der noen ganger.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselig gave du fikk i posten da!!
    Ønsker deg en fortsatt fin påske :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails