fredag 9. april 2010

En hyggelig utfordring


Jeg har fått en bilde-utfordring av Oddbjørg 
med bloggen mi fritid. :-)

Utfordringen er å:
* velge den 6. mappa
* velge det 6. bildet
* sette inn bildet på bloggen og skrive litt om det
* utfordre 6 andre bloggere(husk å informere dem)

Bildet har vært på bloggen min før. :-) 
Bare se HER
Den søte lille muffinsen har en av mine 
elever laga på fritiden. Veldig koselig.
I samme innlegg viste jeg noen koselige 
bestemødre som du også kan se på bildet under. :-)


Videre utfordrer jeg:


5 kommentarer:

  1. Hei og takk for utfordring. morsomt!
    god helg - jeg återvender med svar i neste uke

    :)

    SvarSlett
  2. heisann...
    Morsom utfordring, skal prøve å få tatt den i kveld!

    Ser at du har bodd i idrettsveien på Eik tidligere. Hehe, kjente trakter for meg!;)

    Klem

    SvarSlett
  3. heihei. Artig utfordring, den får eg prøve meg på. Ha ei fin ny veke.

    SvarSlett
  4. Har noe til deg på bloggen min.

    SvarSlett
  5. nå ligger det en award til deg på bloggen min :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails