fredag 16. april 2010

award eller utfordring


Jeg har fått denne awarden, eller utfordringen av både Mona Christin og Junos rede.

Den går ut på at jeg skal fortelle syv ting om meg selv. :-)
Så skal jeg sende den videre til 7 andre.

Hold deg fast!! ;-)

1. Jeg kommer fra nordnorge og bor på vestlandet.
2. Jeg er lærer for 8.klasse
3. Jeg elsker å være kreativ og lage ting 
både av garn, stoff, papir osv.. 
tusen prosjekter på gagn.. hehe..
4. Jeg nyter å ha friske blomster i huset!
5. Jeg liker å gi gaver 
(men de må settes pris på da.. ellers er det ikke så kjekt ;-)
6. Jeg er enestående (singel) og barnløs, 
men det er bare foreløpig altså!!! hehe
7. Jeg går i en fantastisk menighet som heter Intro
og der har jeg søndagsskole.

Siden jeg har sett denne awarden rundt omkring 
både her og der, gir jeg den videre til deg 
som har ønsket deg å få den.

1 kommentar:

  1. Morsomt å lese litt mer om deg!
    Håper alt er bra med deg...og at helga blir smashing!!!

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails