lørdag 13. mars 2010

gave fra en hemmelig venn


 Tulip har arrangert hemmelig venn og jeg har sendt en gave til min venn. Jeg er glad for å se at den falt i smak! Nå har jeg fått en fin gave fra min hemmelige venn! Mange små ting ramla ut av konvolutten!  Veldig koselig og morsomt å få pakke! Tusen takk skal du ha! :-)


En annen ting som er riktig så koselig er at jeg har fått tilbake mitt Nikon D5000 kamera!!! :-) Det er over en måned siden jeg leverte det inn.. så jeg mannet meg skikkelig opp i går før jeg troppa opp på fotobutikken for å kreve min rett.. eller noe i den duren.. var egentlig ikke så høy i hatten. Liker ikke å klage.. Men til min store glede og overraskelse  fikk jeg ikke fullført setningen jeg startet med før mannen bak kassen svarte "Å ja!! Det kom faktisk tilbake i dag! Vi har bare ikke pakket det ut enda!".
:-) det ordner seg for snille jenter sier nå jeg! hihi..

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du har fått hemmelig venn gaven:)
    Morsomt med bokstav, jeg har faktisk kjøpt bokstaver selv idag!
    Din kan jo både væreen W og en M (din bokstav!)
    Lurt!!


    Fint at du har kamera igjen, dablir det sikkert noen blogginnlegg fremover...thihi

    SvarSlett
  2. Koselige gaver du har fått fra din hemmelige venn!
    Kjekt at du fikk kamera igjen da!
    Ha en fin helg videre:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails