mandag 22. mars 2010

sykurs I love!


I kveld skal jeg på sykurs hos Hege med butikken textart. Jeg lærer å sy kjoler til småjenter :-) Det er så kjekt at jeg får frysninger på ryggen!! Kantebånd gir kikk.. hehe..


Her ser dere noen jeg har begynt på.. og er nesten ferdig med!(kanten nede er bare bretta opp)
Jeg synes eplestoffene er morsomme og litt retroaktig! Det neste jeg vil lære er å sy halvforet Spencerkjole med knappehull. Mulig jeg må ta det et annet kurs, siden jeg også har et par andre kjoler på gang nå..

6 kommentarer:

  1. Å såflotte kjoler. Skjeønner jo godt hvorfor du vil læer å sy slike!"


    Klem

    SvarSlett
  2. Dritkule farger og mønster!
    Jammen har du blitt en reser på symaksinen!

    SvarSlett
  3. skamkule kjole. D e kult me litt retro mønster ja :)

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig! Gjett om jeg fikk lyst til å lage sånn jeg også!!! Maken!
    Hint: J-A! : ) Kos deg på kurs da!

    SvarSlett
  5. Man blir lykkelig av å sy, spesielt skjønne små barnekjoler :-)). Lykke til med sykurset!

    SvarSlett
  6. de va vakker, monica ! :D
    kanskje du kan lære å sy til litt større barn, som mæ :)
    eller lære mæ å sy sånne til mæ sjøl. æ har så løst å lære.
    du er kjempe flink!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails