tirsdag 12. april 2011

påskeliljer


Noen hevder at jeg har tatt helt av med påskeliljer. Jeg er helt uenig! :-) Jeg digger at jeg endelig kan plante ute i krukkene mine!!


Inngangspartiet mitt er veldig grått.. både murvegg, brostein, hagemøblene, sinkbøttene.. Det er greit nok det, men jeg like farger. :-) Jeg kjøpte jo betongrosene.. men kom på at de også var grå.. hehe.. og så fant jeg noen små steiner jeg ville pynte med.. og så var de grå de også.. Heldigvis kom jeg på at jeg kunne ta med meg noen grå rekvedbiter fra stranda... hehe..


Selv om det er mye grått er jo plantene veldig flotte og fargerike. Synes rekveden er med på myke opp inntrykket. Det samme gjør det BRUNE kvisthjertet jeg kjøpte på en koselig interiørbutikk rett ovenfor Drømmeplassen i Kristiansand.


 I den ene krukken har jeg laget et lite reir med steinegg fra stranda. :-)


Jeg vet egentlig ikke om jeg liker sånne figurer i hagen eller på trappa.. med mindre det er en hagenisse da.. hehe.. men så ble den lille trespurven med hjem fra loppemarked i helga.. Jeg liker den jeg. Ja... jeg liker visst figurer i hagen likevel.. i alle fall mine egne ;-)


5 kommentarer:

  1. Hei!

    Helt enig, påskeliljer får man ikke nok av, det er jo det rette tegnet på VÅR, SOL OG VARME! :))Nydelige bilder du har tatt, likte gråtonene dine, jeg-med GULT:) Herlig:))

    Liker bloggen din veldig godt, legger meg til som følger. Velkommen innom meg også. Om du har tid og lyst, så kan vi følge hverandre:) Alltid koselig å møte andre bloggere her inne!:)

    Ha en god tirsdagskveld!
    Janne:)

    SvarSlett
  2. Ja, enig i at blomster lyser opp i hverdagen. Fint det ble ved inngangspartiet ditt. Koselig med en slik velkomst når en kommer fra jobb!

    På sommeren kan du jo kvikke opp med noen fargerike puter i stolene:)

    SvarSlett
  3. koseligt du har laget d. det e kjekt når en endelig kan plante ute!
    deilige dager me har hatt! endelig litt varme!!
    klem

    SvarSlett
  4. Så innbydende det så ut.
    Fikk en lun og vårlig følelse av bildene.
    Jeg syntes det passet godt med alt det gråe. Så ble påskeliljene de som satte prikken over i en.
    Koselig var det blitt.
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Du og du for et nydeligt inngangsparti!!! Det var rett og slett perfekt med de gule blomstene!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails