torsdag 14. april 2011

Belysning


Jeg har nå to nye lyskilder i min leilighet. Den ene er denne lykten fra Kremmerhuset. Liker den veldig godt. Den lager fine mønster på veggen bak når det er lys i den. :-)


Den andre lyskilden er den lilla glasslampa. Den fant jeg på søpla sist helg. Var den ikke fin?? Jeg fallt i alle fall helt for den. Den har ikke fått noen skjerm enda.. kanskje den ikke skal ha det heller.. jeg har vurdert å kjøpe en sånn svær lyspære som det ikke skal være skjerm på.. Synes foten på lampa er så fin, og vil ikke at den skal drukne under en diger skjerm.


En venn som er elektriker byttet ut kontakten. Den som var på hadde ingen joring. Men nå funker den fint! Synes det er kjekt å finne skatter på søpla eller loppemarked... men jeg er ikke så glad hvis jeg må pusse tingene opp.. for eksempel male dem.. hehe.. men er det noe jeg virkelig vil ha skal du nok se at jeg får svingt kosten!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails