onsdag 18. august 2010

kunsten å kose seg..


Det har vært en middels hard overgang fra syv uker ferie til lange arbeidsdager. :-) Denne kvelden har jeg satt av til ord, musikk, symaskin, film, ro, strikketøy og annnet som måtte passe inn. Gleder meg til å praktisere kunsten å kose seg!


Endelig fant jeg et etasjefat jeg likte med riktig pris. ;-) Dette er kjøpt på tilbords på salg til en tohundrelapp. Egentlig hadde jeg tenkt meg et i samme høyde med tre etasjer, men det ga jeg opp å finne og jeg kjøpte dette. Ble veldig fornøyd med dette likevel!


De søte englebarna er fra kremmerhuset. De er egentlig bordkort, men de er koselige på fatet også.. så lenge ingen tar seg en bit..

5 kommentarer:

  1. Det var kjempe fint! Kanskje jeg må ta meg en tur på tilbords. Har jo gavekort der også.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Etasjefatet var kjempefint,er på leting etter et jeg og. Englene var søte også,koselig hos deg. Jeg kan også kunsten å kose meg også trives jeg veldig godt i mitt eget selskap,viktig det og. :))Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Kan skjønne at det ble litt av en overgang fra ferie til lange dager på jobb..
    Skjønnt fat, slike engler har faktisk jeg også når jeg tenker meg om :)
    De er jo så skjønne som dekor, slik du viser :)

    SvarSlett
  4. Nydelig etasjefat!Passe stort:)

    Er det små ferskener du har der, de så veldig myke og gode ut! Nam!

    SvarSlett
  5. Håper du har hatt en koselig kveld idag også ;) Det så helt herlig ut! God helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails