fredag 28. oktober 2011

høstferiens skatter


I høstferien var jeg i Oslo og i Kristiansand. Jeg fant noen fine ting som ble med hjem. Krukka fant jeg på en koselig gård på Randesund rett utenfor Kristiansand. Veldig fin butikk :)


Glasskrukka har nå blitt fylt med røde friske epler :) Hjorten fikk jeg av mamma i sommer, men jeg synes den passer bedre nå som det har blitt høst. Den ble kjøpt på Fagmøbler.


Kurven er fra Granit på Grünerløkka. Fikk skikkelig sansen for den butikken!! De hadde kurven i tre størrelser. Jeg var sååå frista til å ta den største, men jeg har jo ei lita leilighet, så jeg prøvde tenke litt plass og tok derfor den minste. Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde valgt rett kurv. :) En gang i framtiden ønsker jeg meg plass til et stort spisebord som jeg kan sette enorme boller på!!


På bordet ligger min nye voksduk fra Stoff og stil og venter på at brettekantene skal flate ut... sukk..

1 kommentar:

  1. Kjempe flotte ting, kurven din var jo helt nydelig. Også hjorten da:-) den var jo bare søt. Glasskrukker er også alltid kjekt å ha.-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails