søndag 27. mars 2011

eplemost og fødselsdagskort


I helga har jeg vært i en trettiårsdag. Veldig koselig! Der fikk vi servert en eplemost som jeg er veldig glad i. :-) Jeg kan begynne å klø veldig i halsen av noen typer eplemost, men denne er finfin!
Da jeg var i Kristiansand i vinterferien fant jeg ut at jeg kunne kjøpe sånne i dagligvarebutikker på sørlandet og kjøpte et par flasker som "forsvant" før jeg kom hjem. 


Jeg synes også at flaskene er veldig fine og når man har tømt de kan de jo brukes som vannkarafler eller vaser eller.. ja.. u name it.. 


Jeg bakte muffins som jeg hadde med meg til festen. Selvfølgelig skulle de stå i det nyinnkjøpte cupcake-stativet mitt! Jeg skal poste et innlegg med bilder om ikke lenge. ;-)


 Dette er kortet jeg ga. Det er et kunstkort med bilde av hermetikkbokser og det er laget av Andy Warhol. Kanskje ikke et typisk fødselsdagskort, men jeg likte det så godt.. Mulig det var yndlingsfargen min rød som gjorde utslaget.


Ønsker alle som titter innom en spennende uke!

1 kommentar:

  1. å nå ble jeg tørst!
    ser veldi godt ut, likte kortet og, heldige Trygve :)
    gleder meg til muffins, spent på stativet...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails