onsdag 30. mars 2011

betongroser


Jeg tenkte at tittelen på dette innlegget hørtes litt ut som en roman.. kanskje en oppvekstroman.. hehe..  så jeg googlet "betongroser" og fant ut at det faktisk var en roman som het "Betongrosene".. hehe.. men det var ikke det dette innlegget skulle omhandle..


 Jeg var innom Plantasjen her om dagen for å kjøpe noen vårblomster. Jeg fant disse tre søte tulipanene i en krukke. Tror de skal holde lenger når de står med rot.. eller heter det løk.. :-)


På vei gjennom butikken fant jeg selvfølgelig noen andre småting.. hehe.. Jeg ble så glad da jeg oppdaget betongtulipaner. Tenkte de skulle stå ute på trappa når jeg etterhvert får satt noe nytt i krukkene der.. De var veldig rimelige. 9kr for den lille og 19kr for den store.


Dagen etter la jeg plutselig merke til toppen.. og forsto at det ikke var betongtulipaner, men betongroser.  Det var jo tulipaner jeg ville ha!! Er utrolig overrasket over at jeg ikke så det.. jeg var bare så innstilt på at det skulle være tulipaner at det var det jeg så.. hehe..

2 kommentarer:

  1. Betongroser; ungdomskrimserie av O. Svedelid :) Måtte google jeg også. Tittelen hørtes så kjent ut, og ja, absolutt som en roman!
    Stilige betongrosene du fant var! Likte dem.
    Ha en fin dag
    KLem

    SvarSlett
  2. hihi, så skjønne:):) Likte veldig godt de heklede lysvarmerne!!
    Herlig blogg!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails