mandag 22. februar 2010

B for Baristakunst på BENK



Min første virkelige feriedag i denne ferieuken tilbrakte jeg på BENK kaffebar i Sandnes. (Jeg har blogget om BENK før og liker den fortsatt veldig godt!!)



Der ble det arrangert NM kvalifiserning i baristakunst. De kåret tre vinnere som skal videre til NM.

Jeg elsker å drikke god kaffe.. men etter å ha betraktet deltakerne i dag forstår jeg at det neppe er nok til å bli kalt en ekte kaffeentusiast.. :-)



Uansett en veldig koselig dag med god mat og drikke, strikketøy og venninner!

Alle tre vinnerne i dag kom fra TOTALEN CAFE i Haugesund. Så skulle du befinne deg på de kanter, stikk innom og bestill deg en aeropresskaffe i vinglass eller noe annet velsmakende.

2 kommentarer:

  1. Så koselig å ha deg tilbake!
    Det går helt fint å bruke det gamle kameraet;)
    Jeg har ikke så avansert kamera selv...

    God kaffe ja, det er ubetalelig! Så godt ut det du spiste også!Nam!

    SvarSlett
  2. Ja kanskje eg skal ta mef ein tur på Totalen neste gang eg er i by´n.
    Høyres veldig koseleg ut på Benk, og maten din såg kanongod ut:)))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails