søndag 4. oktober 2009

BENK



I Sandnes sentrum, nærmere bestemt på kino kino ligger det en fantastisk kafe med det morsomme navnet BENK. Kafeen er definitivt min yndlignskafe. BENK åpnet september 2009 og drives av mine venner, Hanne og Thomas. Gratulerer med drømmen som går i oppfyllelse!



Veldig koselige folk og deilig deilig deilig kaffe!! Jeg kan gå god for både kaffen, eplemosten og chilikakaoen! :-) Min personlige favoritt er en enkel cappuccino.



Sjokoladene de selger er fra Sjokoladepiken i Stavanger! MMMmmm!



Håper virkelig jeg får stukket innom flere ganger i løpet av høstferieuka. Gleder meg til å treffe gode venner, strikke og drikke god kaffe.



Jepp, jeg er veldig entusiastisk! :-) Anbefaler herved kafeen på det varmeste!

4 kommentarer:

  1. Benk såg verldig koseleg ut.
    Den må eg besøke neste gang
    eg er på den sida av fjorden.
    Kos deg videre i haustferien:)
    Smil H

    SvarSlett
  2. Dit må du ta mæ med til sommern. regne no med det blir en sandnes/klepp tur på mæ etter stevne. hb du er hjemme da å ikke her nord.
    de sjokoladan så god ut. nam nam

    SvarSlett
  3. oi! Takk for tipset! Dit må jeg legge turen;)
    Kanskje ser jeg deg der,hehe
    Ha en flott høstferie,klem Mona.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails