torsdag 1. mai 2008

sommerdrømmer



Ute har bjørka fått store museører og jeg gleder meg til å nyte sommeren ute på min lille hageflekk. Jeg drømmer om å spise nybakte boller og drikke rød saft, mens jeg puster dypt inn gjennom nesa og lener meg tilbake på hagebenken. Ønsker at bordet da er dekket med et søtt og feminint sett fra greengate. Mulig jeg må innom Smak Gaver & Interiør i Sandnes på en handletur i løpet av kommende uke.. sånn i tilfelle sola skulle glimte til...

Synes disse koppene og fatene (bildet over) bare er sååå nydelige!!
Liker også godt at de er i plast!



Det passer og godt i sommerdrømmen min at en av disse muggene står på bordet..



Ganske smigrende å ha et så fint sommerstoff kalt opp etter seg.. hihi..
Det kunne vært en fin duk på det runde bordet.. og den kunne hatt det prikkete stoffet som en kant nederst... eller omvendt.. :-)

Mye mulig det blir litt i overkant, men..

..det er lov å lengte!!!

2 kommentarer:

  1. Hei! Er så glad: nå har vi fått deg inn på rollen på nib! HURRA!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så nydelige ting du viser.
    Jeg liker fargene så godt.

    Du spurte for en stund siden, etter oppskrift på rosene mine. Det er jo hyggelig at du likte dem.

    Jeg er nok litt gjerrig. Men disse rosene er "mine".
    Og jeg bruker de på de ting jeg lager. =)

    Hvis du søker på nettet, vil du sikkert få tak i roser i fleng.

    God søndagskveld!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails