mandag 14. april 2008

loppefunn og fretexglede


Jeg har en nådig Gud!! I am to blessed to be stressed nok en gang og ja, ett eller annet godt skjer meg hver dag!!!!

På lørdag tok jeg turen til Stavanger med ei god venninne.. håpet å finne denne hylleblomstdrikken da.. men i stedet så vi en plakat om loppemarked. Etter et kafebesøk var vi klare for loppis. Utrolig kjekt!! Ble så begeistra at vi også havna på fretex ..

og der fant jeg disse fantastiske glassklokkene!! :-)




Denne nydelige engelske tekoppen kostet 5 kroner:-)

Det er godt jeg er trent i kunsten å kose seg!



1 kommentar:

  1. Kjempekjekt å lese bloggen din! Den legges til favorittene mine, så bare fortsett å legg ut! Jeg lover å lese!!!! Nederst spurte du etter hekleoppskrifter. Jeg har et hefte med kjempekoselige oppskrifter... Kjøpte det på Gjesdal Garn. Dit må vi ta en tur en gang! SÅ mye fint!!!! Har du vært der?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails