torsdag 24. april 2008

Den ultimate kaffekoppen....

For en tid tilbake oppdaget jeg at jeg ikke hadde noen kaffekopper som jeg virkelig likte.. bare noen som jeg syntes sånn passe om.. jeg er derfor på jakt etter den ultimate kaffekoppen..
Setter enormt pris på om andre her vil vise fram sin yndlingskopp! Ble veldig glad over å se krusekruskoskrusedull sin side!

Kriterier for den ultimate kaffekopp: - god å holde rundt eller hanken må være god å holde i - pen å se til - holder på varmen - ikke bli så varm at vi brenner fingrene på den - føles god å drikke av - god å holde mot munnen




Jeg har kjøpt to kopper på Aahlens. De har ikke hank men et lite fat og det står "Kaffe" oppe på kanten.. søtt!
Har ikke fått brukt de enda.. men det skal skje i kveld!! :-)

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kaffekopper. Disse kommer du til å like. Jeg kjøpte selv 4 stk. før jul og bruker bare disse. Får mange positive kommentarer for de er så god å holde i, enkel og stilig.
    Vurderer å kjøpe til hytta også. De finnes i mørkbrun også.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails