onsdag 10. august 2011

cupcakeboller


 Jeg baker ofte boller når jeg skal slappe av. Jeg ser at ikke alle har forståelse for det, men jeg liker å dille med småting for meg selv når jeg skal hente energi.


Disse bollene er små cupcakeformer. Formene har jeg kjøpt på e-bay. De er stivere enn vanlige former, men man kan også bruke vanlige papirformer hvis man har et muffinsbrett å steke dem i. Jeg valgte selvsagt røde former med hvite prikker.. :)


Fine å ha i glass på kjøkkenet og gode å spise. Jeg hadde med noen da jeg dro på besøk til ei venninne. Barna likte de veldig godt. Det ble skikkelig godstemning rundt bordet da disse ble servert!

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at det blei god stemning med så søte boller servert ;)
    Flink du er til å bake...
    Her skjer det aldri :(
    Kommer snart opp med dato for bloggtreff hjemme hos meg... Håper du har anledning og lyst til å komme :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så søte små boller:) Bra tips. Elsker å bake.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails