torsdag 30. desember 2010

the mother of all christmas trees


Jeg har vært på romjulsbesøk hos min barndomsvenninne i hennes Casa Dominguez. Der møtte jeg på the mother of all christmas trees!! Hun hadde en enorm vidde på skjørtet og var pyntet med mexsicansk (eller amerikansk?) julepynt. Var bare heelt nødt til å vise henne fram her!


På menyen sto quesedillas, hjemmelaget guacamole og salsadipper. Nydelig!!!


Jeg elsker skiltene fra Mexico. De er laget av gamle bilskilt, som er klippet opp og satt sammen på en treplate. Gjenbruk og veldig stilig! Jeg ønsker meg et sånt skilt i gave fra Mexico!!

1 kommentar:

  1. Oisann, litt av et tre det der! Flott var det!

    Kule skilt laget av gamle bilskilt. Har aldri sett maken, så de kunne jeg gjerne ønsket meg selv!

    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails