torsdag 6. august 2009

the bob-bob builder



Siden dette er en interiørblogg finner jeg det helt naturlig å presentere mitt nyeste byggeprosjekt her. :-) Jeg har nemlig ved hjelp av mine egne hender og en mureskje (og resten av gjengen med sine egne hender og diverse utstyr) bygd en lærerbolig i Watotos barnelandsby i Gulu! Tre dager med varme, svette og støv! Veldig kjekt å jobbe, og veldig deilig å bli ferdig. Si ifra om du skal lage en mur i hagen eller noe!! Jeg er klar som et egg! ;-)


Mzenyo mzenyo.. more mzenyo!! Mørtel mørtel.. mer mørtel!!


lønsjtid...


Her er byggeteamet samlet.

så langt kom vi..

og sånn skal det bli..

2 kommentarer:

  1. det huset kommer til å bli fint :)
    så flinke dåkker er. arti å se ka dåkker gjorde der nede.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails