mandag 18. mai 2009

a sweet home



Forrige helg tilbrakte jeg i Tromsø. Min brors stedatter ble konfirmert. Hadde en utrolig fin helg! Slappet godt av og koste meg skikkelig i Nord-Norge!



Legger ut noen bilder fra deres deilige luftige hjem. Elsker de store vinduene og alt lyset som slippes inn :-)






Jeg hadde veldig lyst til å forsyne meg her, men klarte å nyte synet av denne fine krukken i stedetfor innholdet.. hehe.. og da er det muffinsene jeg tenker på..



Noen av de andre fikk gleden av denne søte frokosten.



I konfirmasjonen gikk det i rosa og sølv og nydelige roser i små glass.



Utsikt i vårnatta.

7 kommentarer:

  1. WOW!!

    Det var et nydelig hjem....og for en utsikt!!!

    Nå fikk jeg lyst til å flytte nordover!!!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. jau, så fint har vi det her oppe :D er bare å fløtte oppover. varmt, godt og vakkert.
    synd vi ikke fikk treftes. æ hadde en herlig helg i finnmark. glæde mæ så sinnsykt masse til neste helg. da blir det kirkenes.
    hb 17.mai'en din blei fin !

    SvarSlett
  3. Å næmmen
    Så utrolig flott hjem..
    Fantastisk fine vinduer som du sier..også den utsikten da..wow.
    Kuli den frokosten...I like...Herlig med slikt..friskt og godt.
    Klem fra Frk Drops

    SvarSlett
  4. Wow, så flotte bilder! Et strøkent hjem må en si! Og så DEN flotte havutsikten!! Du er god som klarte å holde deg unna de muffinsene, det hadde nok ikke jeg greid.. :( Alt for glad i søtt! :)

    SvarSlett
  5. Å nå fikk jeg hjemlengsel...Tromsø er en flott by! Finnes ikke maken!
    Skal i konfirmasjon i Finnmark i slutten av mai. Gleder meg til det. Skal til Tromsø også, på et møte ved samme anledning. Blir bra det, tenker jeg:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Midnatt i morgen! Hiv deg på!
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Det er vakkert i nord :)Helt spesielt lys.
    Og jeg synes du var flink som bare nøt synet av muffinsene, vet ikke om jeg hadde klart det sammen ;)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails