søndag 19. oktober 2008

Skapplass



Jeg har nok en gang vært på
loppis og Fretex!!

Det jeg egentlig trengte var mer skap...
men så fant jeg noe å putte inni
skapet også da...

Jeg kan fort bli litt ufornuftig.. hihi..



Jeg liker gamle nattbord..
Fant to like av disse søte Fretex
for en billig penge.

Det dere ser her har jeg satt på kjøkkenet..
Gleder meg til å sette ting inn i skapet
og til å pynte fint oppå!!



Koppene er både fra Fretex og loppis.
De veldig tynne porselenskoppene
med de store rosene er så koselige!!

6 kommentarer:

  1. liker loppis jeg og, men kommer ofte hjem m ting som havner på det samme loppemarkedet neste år!!!!!
    fyrstikkeskene var lekre.
    god søndag

    SvarSlett
  2. Så nydelig lite skap! Og alle de flotte koppene også da. Og ja, man blir ofte litt ufornuftig på loppemarked, men som regel er man bare glad for det når man kommer hjem likevel:)

    Ha en deilig søndag!

    klem

    ( og nå skal jeg sende deg en mail..... bare liiiitt treg av meg)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.

    Takk for besøk på bloggen, det er så hyggelig at dere kikker innom.

    Kjolen er kjempelett å strikke, du skal bare kaste deg uti det. Du begynner opppe rundt halsen og strikker deg nedover. Lett og raskt.
    Jeg brukte Stsu og pinner nr 3.


    Lurer du på noe er det bare å spørre.
    Lykke til.

    SvarSlett
  4. Flotte nattbord, så kjekt å finne to!

    Fine englefyrstikkesker. Har også tenkt å gi hjemmepynta fyrstikkesker til jul, så der har vi hatt samme tanke!

    SvarSlett
  5. Så fine nattbord:) og den koppen med den brune blomsten var jo helt nydelig, syns jeg:)
    De fyrstikkeskene var flotte, tenkte også å lage sånne sammen med ungene i julegave:)

    Ha ei flott uke:)

    Klem fra Kate:)

    SvarSlett
  6. Å helledussan for noen nydelig kopper, likte spesielt de på siste bildet! Artig med Fretex og loppis:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails