søndag 12. oktober 2008

Julemodus?



Jeg har kommet i julemodus!
Ja jeg vet at mange mener det er i tidligste laget...
men men... jeg elsker jula!! (julemonica)
Og elsker også å gi gaver til venner og familie!

Derfor er det en fryd å komme igang med
å lage julepresangene!!
Nå har jeg tid til å kose meg med det!


Siden jeg ikke feirer jula hjemme
hos meg selv,
blir det mest til at jeg lager
adventsteming!
Og siden lilla er inn i år tror
jeg at jeg skal
begynne sånn smått... hihi



Kransen henger nå på døra mi!
Den er kjøpt på mester grønn
for en hundrelapp
!
Koselig å komme hjem når den

henger der og ønsker velkommen!

5 kommentarer:

  1. Flott krans, og den var jo ikke så julete at den ikke kan henge oppe allerede nå!
    Ja jula og adventstida er koselig, bare synn det ender opp i et mas og et jag på slutten. Derfor er det ikke dumt å begynne litt tidlig!:)

    Fant deg ikke på NIB sin kategoriroll, har du ikke meldt deg inn i hvilken kategori du vil høre under?
    Eller vil du ikke være der kanskje?

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Nå endelig fikk eg litt tid til ei bloggrunde. Og datt innom deg også :) Lenge siden,men rekk dessverre ikkje over så mange bloggvenner som eg skulle ønske.
    Mykje fint her nå også,
    det elefantfatet likte eg også, kunne tenke meg å få tak i eit slikt for å gi vekk til ein venn sm elsker elefanter. Kva heiter fatet?
    Flotte juleting du har laga :)
    Klem

    SvarSlett
  3. den kransen sikler jeg på, men spørs om de fortsatt har den i butikken...? Den går bestemt tilbåde høst og jul!

    SvarSlett
  4. Hallo Julemonica :) Ja, ja - du er ikke alene om å forskuddtere jula her i blogglandia! Fin krans. Jeg greide å gå forbi uten å kjøpe. hehe - vi får se hvor lenge det holder! Hanne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails