torsdag 30. oktober 2008

Kaffefuglen


Hanne og Kristin

Sist helg var jeg en tur på Hamar på Barne- og undomsleder konferanse. Jeg er jo søndagsskolefrøken og synes det er kjekt med inspirasjon!




På vei opp stoppa vi i Oslo. Der møtte vi ei god venninne av meg (blesscount) på Kaffefuglen. Utrolig koselig og gjennomført kafe med heeelt fantastisk kaffe!!! Retro innredet på en ryddig måte. Fine stråtapeter!! Jeg lurer på om de skal åpne en butikk i den ene enden av lokalet, så det blir spennende å se neste gang jeg kommer innom Oslo. Jeg anbefaler Kaffefuglen på det varmeste!!!


Monica

Satte også mine bein i Arendal for første gang. Fin og koselig by det! Mulig jeg må ta en tur dit om sommeren. Da skal jeg sjekke ut en kafe der også;-)

1 kommentar:

  1. Den kafeen har jeg ikke prøvd.
    Moro med nye kafètips.

    Var i oslo selv igår, er helt støl i lår og legger etter vandring med høyhælte sko i oslos gater...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails