mandag 16. mai 2011

still going strong


Jeg har ikke postet noe den siste tiden, men jeg er i live! :-) Det er tentamenstid og som ungdomsskolelærer er jeg inne i en retteperiode med flere stilbunker foran meg.


En konsekvens er at jeg får mindre tid på kveldene til å lese blogger og lage innlegg selv. MEN jeg ser fram til å sette meg ned med god samvittighet og surfe rundt både hist og her for å hente inspirasjon.


Foreløpig går det kun i ordbok på nettet. Denne er veldig fin forresten.


Hva synes du om mine nyinnkjøpte blomster? Jeg liker de veldig godt! Annerledes og vakre..

3 kommentarer:

  1. Bloggen din er så koselig :)
    Lykke til med skolearbeidet !
    Vårhilsen fra sør.

    SvarSlett
  2. Så fine blomster, så nesten litt frostete ut!
    Hva heter de?

    Lykke til med all rettearbeid. Vet hva du snakker om, for har jobbet som lærer selv!
    Klem

    SvarSlett
  3. Annerledes men fine!
    Har du laget en ny blogg?
    klem manu

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails