lørdag 8. januar 2011

hva nå?


Jula er pakka bort, men det er fortsatt vinterstemning i heimen. Nå gleder jeg meg til å få de første tulipanene i hus! :-) Den fine lykta fikk jeg av mamma i jula og puta fant jeg på Prinsess.


Det har vært en litt annerledes start på det nye året enn det jeg hadde forventa meg.. fikk skikkelig influensa og har vært hjemme fra jobb hele den første uka etter ferien. Nå slo astmaen inn og jeg er sykemeldt noen dager til for å få pusten igjen.. bokstavelig talt.. :-)


På toppen av det hele har bilen min takket for seg.. så da kan man forstå at det kan være lett å bli motløs. Men på mirakuløst vis går det bra. :-) Både den ene og den andre har dumpet innom med oppmuntringer, hjelp og praktiske ting. Jeg nevner i fleng både middager, doruller, mat, druer, clementiner, nøtter, interiørblader, musikk, kjøring, medisiner og gode ord.. :-) To blessed to be stressed!! Tusen takk skal dere ha alle sammen!!


Jeg kikker på biler på finn.. jeg ønsker meg en rød bil :-) og har ingen mann som kommer med innvendinger på størrelsen.. hihi.. jeg vil ha en knøttasbil! Helst en Toyota yaris.. og lykkelig er jeg nå som jeg klarer å skrelle clementinene slik at skallet bare er en bit! hehe :)

5 kommentarer:

  1. Hei.

    Godt nytt år forresten.

    Dette var ikke akkurat en drømmestart på det nye året, men sykdom kommer når du minst aner det. God bedring til deg.

    Og lykke til med jakten på den røde bil.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Riktig god bedring og lykke til med biljakten!

    Catje

    SvarSlett
  3. Å kjedelig. Men håper du har gjort unna sykdom for i år, så du kan være frisk og rask resten av 2011.

    Biljakt, ja...det samme er vi, på bil nr. to.
    Nå tar jeg buss til jobb, helt greit, men litt upraktisk når man skal på møter i løpet av dagen..

    God bedring til deg!

    SvarSlett
  4. Lei start på det nye året du har hatt då, men då kan jo bare ting bli bedre! ;) håpe du komme deg raskt nå, og lykke t med biljakt! me snakkes!

    SvarSlett
  5. riktig god bedring til deg, håper du finner en sjarmerende liten rød bil du kan kalle for tyttebæret og frese rundt i :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails