tirsdag 26. oktober 2010

en utfordring


 Jeg har fått en utfordring av Katla om å svare på spørsmålene under. :-)

What is your favorite word?
Symbiose, for det er så romantisk! Ellers er tilgivelse noe som rører meg på dypet.
What is your least favorite word
Håpløs

What turns you on creation, spiritually or emotionally?
Fellesskap med Gud og mennesker, musikk, farger og former, magasiner, bøker, naturen, ... jeg er blir lett inspirert av andres engasjement.

What turns you off?
stress
What is youre favourite curse word?
tosk
What sound or noise do you love?
Melankolske klanger..
What sound or noise do you hate?
«Knekking» av ledd..
What profession other than youre own would you like to attempt?
Noe som har med reiser til spennende land å gjøre..
What profession would you not like to do?
politiker
If heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly gate?
Jeg tror kanskje det første Jesus vil si er, «Hei vennen, kom hit.»

Jeg sender den videre til Fru Kruse ,for jeg lurer på hva hun hadde svart... :-)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails