tirsdag 22. juni 2010

sommerfølelsen


Jeg har klart å sove til ti i dag og sommerfølelsen har sneket seg inn i kropp og sinn på tross av at sola foreløpig uteblir. Har i alle fall helt nye rice-kopper som er fine å ta ut i hagen om sola likevel skulle titte fram. :-)


I morgen er det St. Hans og det skal feires på hytten til en god venninne sammen med mange andre venner.


Jeg skal lage noen deilige cupcakes som jeg kan ta med :-) 
De du ser her lagde jeg for noen uker siden og de ble veldig gode, om jeg har lov til å si det selv.. hehe.


Jeg brukte en vanlig gulrotkakeoppskrift og hadde røra i muffinsformer i stedet for i en rund form. De ble veldig saftige, kanskje fordi gulrøttene var helt ferske.


Digger de søte prikkeformene fra Åhlens. De fungerer bare i muffinsbrett for papiret er så tynt. Men lur som jeg var kjøpte jeg et brett samtidig som jeg kjøpte papirformene. ;-) 


Ha en fin sommerdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails