onsdag 23. juni 2010

frokostegg


De som kjenner meg godt og de som leser bloggen min vet at jeg er mer enn middels interessert i egg. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg synes de er så fasinerende.. 


I alle fall.. i forige uke fikk jeg en liten presang av mannen til en kollega. :-) De er bønder og har masse høns. Jepp, det var dette morsomme dråpeformede egget.  Skikkelig søtt!


Ha en strålende St.Hans alle som stikker innom her i dag!! Selv stikker jeg på hyttetur for å feire bursdagen til ei god venninne.

1 kommentar:

  1. Gledelig st hans til dæ å:) hyttetur er koselig! blir nok superarti å feire der:) æ ska opp på El Alto å feire i ei kirka der. Ska sove over. så det blir litt spennanes det. kommer nok til å fryse av mæ fingra å tær. er kjempe kaldt her på natta å der oppe har æ ikke dundyna mi og varmeovn. i dag ska æ hente den skreddersydde kjolen min å handle resten av gavan. har funnet en veldig fin liten ting til dæ. om æ huske rett fra Dalen kommer du til å like den kjempe godt. det beste er at det ikke er dyrt heller.
    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails