søndag 20. september 2009

london calling



I dag reiser jeg til London på personaltur!! Gleder meg veldig til shopping, kafeer, god mat, musikal og til å være sosial med mine kollegaer! :-) Sweet!!




Jeg er ikke så dreven på å ta tuben så jeg håper at de andre vil passe på at jeg henger med i svingene.. hehe.. Bare kartet får det til å svimle for meg!!




London kafeen FLAT WHITE har jeg fått anbefalt av dyktige baristafolk på BENK i Sandnes. Hvis du ikke skal til utlandet kan jeg anbefale en deilig kopp der! :-)
Håper at jeg klarer å få lurt med meg noen kollegaer både på flat white og andre trivelige kafeer :-)




2 kommentarer:

  1. God tur til London baby!
    æ vil å reise dit. får en liten tur dit når æ reise til bolivia, ska mellomlandet der, men får ikke tid til nå anna enn å finne flyet til maiami.
    lage de sånne artie ting i kaffen din på den white kafeen? sånn er så stilig.
    ha en kjempe fin tur!

    SvarSlett
  2. hei p\å deg og god tur,
    dersom du vil ha noen tips lagde jeg for en stund siden ett innlegg som heter london tips;)

    http://vinterhvitt.blogspot.com/2009/08/londontips.html

    GOD TUR ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails