søndag 4. desember 2011

winter wonderland


Jeg har pyntet og laget litt vinterstemning inne siden det fortiden er mest regn som kommer ned ute.


Elsker rødt og hvit til jul, men liker også å pynte med naturmaterialer, sølv og glass. Det gir skikkelig vinterstemning.


Dette bordet har jeg hatt i flere år og har blitt veldig glad i det. Det er spinkelt og lite og passer godt i den lille stua mi. Jeg fant det på et loppemarked for 20 kr og har pusset og malt det. Egentlig ganske forøyd med at det ble gjort, er nemlig ikke så glad i å pusse opp møbler.. selv om jeg nok skulle ønske jeg var det.. :)


En gang rundt påske hadde jeg en fin og stor trollhasselgrein i et stort norgesglass på bordet.. men klarte å rive det over ende og knuse både det ene og det andre. Dette er restene av den fine greina mi :) hehe det funker det og, selv om det kanskje var litt stakkarslig.


Den fine julepynten som henger på greinene er laget av plast. Synes de ser ut som speil eller glass og blinker fint i lyset fra flammene. Liker at de er så skjøre og spinkle. De passer litt til bordet.


Glasslysestaken fant jeg på søpla en gang i høst. Veldig fornøyd når jeg finner sånne ting. Jeg har nemlig oftest endt opp med bøker eller ingenting når jeg har vært der.. :)


(Lyset er ikke det beste for tiden så selv i dagslys kan det vare vanskelig å få fine bilder inne:)
 
 NIB har en utfordring i desember som heter Jul i vårt hus. Dette er mitt bidrag. :) Hvis du klikker på linken kan du finne mange gode forslag til hvordan du kan pynte til jul i år!

Takk for at du stakk innom her!
Ønsker deg og dine en fin 2.søndag i advent!

5 kommentarer:

  1. Koselig..)) Lykke til i utfordringen...))

    ha en fortsatt fin 2. søndag i advent..:))

    SvarSlett
  2. Bordet er nydelig pyntet. Jeg liker det!
    Ha en fin uke! :)
    allesistgut

    SvarSlett
  3. Så vinterlig og flott.
    Her kommer jula litt brått på for meg, er ikke helt forberedt altså...
    Og blogginga...tja, hva skal man si: jeg lever iallefall!

    SvarSlett
  4. Jeg må bare skaffe meg en slik trollhassel-gren jeg også. det er jo bare utrolig dekorativt. Skal bare passe på å sette den trygt slik at den ikke går overende :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails