lørdag 29. november 2008

adventstid



Endelig er det advent og jeg koser meg med å pynte opp hjemme :-)
Denne lille fuglen fra Ikea har jeg satt på utsiden av "fugleburet".
Synes den er så koselig å ha i vinduet at jeg dropper adventstjerna dette året.. hehe..



Amaryllis er min favoritt juleblomst.
Den minner meg også om farmor.. :-)



Denne har jeg laga etter at jeg var på en runde i bloggverden og ble inspirert.. husker dessverre ikke nå hvem som ga meg ideen.. men skulle du komme innom her er det bare å si ifra!! Terrakottakrukka har jeg spraylakkert litt ugjevnt og rundt lyset har jeg mose og en fugl fra Ikea.



Den siste tiden har jeg hatt strikkedilla og gleder meg til å legge ut noen bilder etterhvert som ting begynner å bli ferdig.. noe er jo julegaver så jeg må kanskje vente litt med noe.. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails