fredag 26. november 2010

familiesøndag


Denne uken har jeg vært med på å forberede familiesøndagen i menigheten min Intro. Vi skal ha et kjempekoselig julespill med skomakergatastemning. Her får du en sniktitt på de fine kulissene! Gleder meg enormt!!


Det er intro kidz som har ansvaret for skuespillet, men vi har mange bra folk med fra andre team!! Veldig kjekt!! Denne uken har vi satt opp kulisser og øvd på skuespillet.


Synes kulissene ble veldig bra! I morgen skal jeg gå gjennom alle replikkene mine og sjekke ut kostymet. Jeg spiller den koselige dama i billettluka. Der bor jeg sammen med tøflus, så jeg er vel en Jens-Petrus i kvinnelig form.


Det er gratis inngang og du finner oss klokken 16.00 på søndag i Kirkebakken 34 i Stavanger!! Velkommen!!

1 kommentar:

  1. wow!!
    dette så enormt proft og BRA ut!!
    lykke til imorgen!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails