onsdag 3. november 2010

vinyl til jul


Denne skåla har jeg laget av en vinylplate. Platen fant jeg for en billig penge på Fretex. Siden jeg visste at plata kom til å bli "ødelagt" syntes jeg det var veldig vanskelig å velge plate.. hehe.. det var kanskje litt tullete.. men det var noen som fikk stå i fred i tilfelle de kunne glede noen andre.


Det endte da til slutt opp med denne.. og jeg aner ikke hva slags musikk som var på den.. men den er sikkert myyye mer nyttig nå. Jeg skal gi den i gave til jul og håper den kommer til å falle i smak!


Har du lyst til å lage slike selv kan du google eller for eksempel se her. Det er veldig enkelt og gøy. Og så er de litt kule da!

4 kommentarer:

  1. så morsom! har aldri sett en sånn..
    klems

    SvarSlett
  2. Kult idé! Har dette ikke sett før! Ha en fin dag! Hilsen allesistgut :)

    SvarSlett
  3. genialt! har lyst å prøve på det der!

    SvarSlett
  4. De er dødskule. Og så kjekt med oppskrift!

    Tror jeg må på Fretex og kjøpe noen gamle LP-plater selv, jeg. Dette er jo perfekte gave til bestekompisen til samboer, som kjører gammal amazon og digger Elvis.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails